top of page
FAQ
Veelgestelde vragen
-
Hulp nodig bij bestellen?Kunt u het juiste producten niet vinden? Of wilt u graag meer informatie over een product niet ontvangen? Geen enkel probleem! Wij helpen u graag te vinden wat u zoekt! Bel gerust of mail en wij zullen ons uiterste best doen de bestelling in goede orde te begeleiden!
-
Uw pakketje niet ontvangen?Is uw bestelling verzonden maar heeft u deze nog niet ontvangen? Dat is erg vervelend en dit lossen wij graag zo spoedig mogelijk voor u op! Neem contact met ons op en wij zullen er direct achter aan gaan. Ook kunt u dit controleren door middel van de verzonden Track en Trace in uw email. Met deze gegevens kunt u het pakket volgen. In hele enkele gevallen wil het voorkomen dat de indicatie is veranderd of dat de zending vertraagd is bij onze vervoerder. Uiteraard wordt uw pakket alsnog zo snel mogelijk geleverd! Hiernaast zou er een fout gemaakt kunnen zijn met het intypen van het adres, ook hierbij kunnen wij dit dubbel checken en achter de fout komen.
-
Is er onderhandelingsruimte bij bestellingen van DirectParts Aftermarket?Dit is helemaal afhankelijk van uw bestelling! Zo hebben wij de mogelijkheid om kortingen te geven op grote orders (meerdere bestellingen) of orders die hoger zijn dan €100,-. Vraagt u zich af of u korting kunt krijgen voor uw geselecteerde producten? Bel gerust wat de mogelijkheden hierin zijn voor u als klant. (+31852007483) of mail naar info@directparts.nl.
-
Hoe kan ik de status van mijn bestelling checken?Weet u niet zeker wat de status is van uw bestellingen? Geen enkel probleem, wij staan u hier graag over te woord en zullen direct vertellen wat uw status is van uw bestelling!
-
Wat kunt u doen als u niet tevreden bent?Bij DirectParts Aftermarket staat de klant centraal! Wij willen graag dat u 100% tevreden bent met uw aankoop en de dienstverlening. Mocht u toch een klacht hebben, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met één van onze medewerkers van onze klantenservice. Wij staan u meer dan graag te woord, wat het probleem ook is. U kunt zowel bellen, mailen als whatsappen. Bij ontvangst van het bericht zullen wij zo direct mogelijk antwoord geven op u.
-
Hoe bestel ik mijn order bij DirectParts Aftermarket?Dit gaat heel eenvoudig. Hiervoor kunt u de geselecteerde aftermarket auto onderdelen bestellen in de webshop. Eerst worden ze in uw winkelmandje geplaatst, waar u ze vervolgens kan afrekenen via de diverse betaalmogelijkheden. Zodra de order betaald is, zal de order worden verwerkt door ons en krijgt u een bevestigingsemail als die klaar is voor verzenden. Wij doen ons uiterste best om het pakketje met grote zorg in te pakken en op uw adres te leveren.
bottom of page